Aanmelden

Tandartsenpraktijk Welgelegen neemt nieuwe patiënten aan. U kunt zich zowel telefonisch als per e-mail aanmelden. Hiervoor hebben wij uw naam, geboortedatum, adres en telefoonnummer nodig. Voor een volledige inschrijving zijn de volgende documenten nodig:

  • een geldig identiteitsbewijs
  • een bewijs van uw zorgverzekering

Hierna kan er een eerste afspraak (genaamd intake) worden ingepland. Tijdens deze afspraak krijgt u een klinisch en röntgenologisch mondonderzoek. Aan de hand van de bevindingen wordt er een persoonlijk behandelplan opgesteld.

Wij stellen het op prijs als u uw dossier bij de vorige tandarts opvraagt en meeneemt.

Administratie

Indien u kunt aantonen dat u een aanvullende tandartsverzekering heeft, kunnen wij de rekening voor u direct naar de zorgverzekering sturen. Heeft u geen tandartsverzekering, dan dient u de intake-afspraak en de eventueel daarop volgende afspraken tot de sanering, aan de balie af te rekenen. U krijgt na elke behandeling direct een betalingsbewijs voor uw eigen administratie. Na de sanering kunt u ervoor kiezen om achteraf te betalen door middel van een acceptgiro.

Afspraak wijzigen

Wijzigen of annuleren van een afspraak kan kosteloos tot twee werkdagen van tevoren. Indien u een reeds gemaakte afspraak niet nakomt, zijn wij genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Contactinformatie


Openingstijden
Elke werkdag van 8:30 tot 17:00 uur
Bezoekadres
Dorpstraat 5
2152 BA Nieuw-Vennep
Telefoonnummer
0252 – 687000
Van 8.30 tot 12.30 en 13.30 tot 17.00

Neem contact op