Aanmelden
Tandartsenpraktijk Welgelegen neemt nieuwe patiënten aan. U kunt zich zowel telefonisch als per e-mail aanmelden. Hiervoor hebben wij uw naam, geboortedatum, adres en telefoonnummer nodig. Voor een volledige inschrijving zijn de volgende documenten nodig:
- een geldig identiteitsbewijs
- een bewijs van uw zorgverzekering
Hierna kan er een eerste afspraak (genaamd intake) worden ingepland. Tijdens deze afspraak krijgt u een klinisch en röntgenologisch mondonderzoek. Aan de hand van de bevindingen wordt er een persoonlijk behandelplan opgesteld.
Wij stellen het op prijs als u uw dossier bij de vorige tandarts opvraagt en meeneemt.
Administratie
Indien u kunt aantonen dat u een aanvullende tandartsverzekering heeft, kunnen wij de rekening voor u direct naar de zorgverzekering sturen. Heeft u geen tandartsverzekering, dan dient u de intake-afspraak en de eventueel daarop volgende afspraken tot de sanering, aan de balie af te rekenen. U krijgt na elke behandeling direct een betalingsbewijs voor uw eigen administratie. Na de sanering kunt u ervoor kiezen om achteraf te betalen door middel van een acceptgiro.
Afspraak wijzigen
Wijzigen of annuleren van een afspraak kan kosteloos tot twee werkdagen van tevoren. Indien u een reeds gemaakte afspraak niet nakomt, zijn wij genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen.